Kwota: 2500 zł netto (+VAT)

Wymień się w barterze na:
2500 TB

Paweł Woźniak Grube Oko

Paweł Woźniak Grube Oko

Wymienię się na tokeny barterowe lub:

  • Opieka Wordpress

Opis

Aktualnie najbardziej skuteczną formą reklamy jest film promocyjny, który może zaistnieć niemalże w każdej przestrzeni: internetu, telewizji i wielu innych mediów. Począwszy od kanałów w serwisie Youtube, przez tutoriale, kończąc na spotach w telewizji i autoprezentacji video – wszędzie będzie to dobrą decyzją.

Skąd się wzięła popularność filmu promocyjnego?

Moda na krótkie materiały video rozpoczęła się kilka lat temu od ogromnej popularności serwisu Snapchat. Obecnie wśród młodszych użytkowników króluje Tik Tok, a starszych Instagram (lub też nieco mniej popularne relacje video na Facebooku). Przekaz obrazem video jest skuteczniejszy od formy pisanej czy fotograficznej, bo działa na znacznie więcej zmysłów niż tylko wzrok. Treść filmu promocyjnego jest bardziej angażująca. Dlaczego? W kilkanaście-kilkaset sekund można przekazać znacznie więcej niż na jednym statycznym zdjęciu.

Poza popularnością serwisów społecznościowych z materiałami video, również drugi czynnik wpłynął na popularność filmu promocyjnego. Mowa o storytellingu, na który moda trwa nieprzerwanie od wielu sezonów. Opowiadanie historii lub dzielenie się nimi to metoda, w oparciu o którą buduje się kampanie reklamowe produktów lub usług. Jest to bardzo skuteczna technika, bo budzi pozytywne emocje, a historie – za sprawą bohaterów, z którymi można się utożsamiać i naturalności – są łatwo przyswajane i zapamiętywane.

Film promocyjny – rodzaje

Film promocyjny to bardzo obszerna kategoria, w jej skład wchodzą m.in.:

filmy korporacyjne,
filmy dla firm – krótsza i bardziej skondensowana forma filmu korporacyjnego,
filmy eventowe,
produkcja spotów reklamowych,
filmowanie dronem – oryginalne ujęcia z drona,
produkcja teledysków.
Ponadto realizujemy również filmy produktowe oraz prezentacje video nieruchomości na sprzedaż lub wynajem. Każdą z tych form można dowolnie ze sobą połączyć – np. w filmie eventowym czy korporacyjnym zastosować filmowanie z powietrza, o ile będzie to zgodne z wizją osoby zamawiającej i spójne ze scenariuszem.

Galeria zdjęć