Opis
Masz nową stronę i nie wiesz co się na niej dzieje? Wdrożenie i konfiguracja narzędzi analitycznych to coś dla Ciebie.
Oferuję wdrożenie, konfigurację i weryfikację analityki internetowej za pomocą Google Tag Managera.
Skonfiguruję:
– Google Analytics (konwersje i listy odbiorców)
– Google Ads (adwords) – konwersje i remarketing google ads (w tym wdrożenie konwersji rozszerzonych jeśli będą dostępne dane i e-commerce)
– Piksel FB (FB/Meta Ads) – zdarzenia/konwersje, przygotowanie list odbiorców.
– Piksel Tiktok – zdarzenia/konwersje
– Piksel Linkedin
Wdrożenie powyższych za pomocą server side tracking + FB Conversion API na przygotowanym kontenerze GTM lub powierzonym koncie Stape – +500 zł
Dodatkowo mogę przygotować czytelny raport oparty o dane z Google Ads/Google Analytics.
W ramach wdrożenia niezbędne będą konta i dostepy administracyjne:
– Google Analytics
– Google Tag Manager (lub/ i przygotowany kontener do server side tracking)
– Google Ads
– Facebook Business Manager
– inne identyfikatory pikseli (linkedin, pinterest, tiktok)
– Google Data/Looker Studio – w przypadku chęci skorzystania z raportu
W przypadku strony opartej o cms WordPress może być wymagane zainstalowanie dodatkowych pluginów (GTM4WP) na stronie.
W przypadku nietypowych/autorskich rozwiązań koszt może być wyższy oraz może być wymagana współpraca z twórcą strony.
Nie ponoszę odpowiedzialności za opieszałość we wdrażaniu poprawek w kodzie strony przez firmę tworzącej stronę.